Rullar mot helg

Torsdag - ledig dag. Vaknade kl 8, lika trångt på kudden som igår när jag vaknade :)
Efter morgonpromenaden med hundarna har jag ätit frukost.... jag gjorde en repris från igår... jordgubbar och grädde :)

Nu har jag tränat med hundarna lite inne. Har tänkt ta  ut dem var för sig och träna lite spår och sök. Kanon att det inte är så varmt, då kan man vara ute och jobba ett tag utan att man själv eller jyckarna får värmeslag.

Snart är det helg. Mina planer ser ut som så att jag jobbar på lördag. I övrigt blir det väl ungefär som vanligt- promenader och träning med hundarna :)

Goddag

Kommentarer
Postat av: Jennü

Alla får såklart ha sin egen åsikt, men jag tycker bara att man nästan inte ens KAN kalla det för skitsnack när man säger 'Jag gillar inte henne', eftersom skitsnack som du sagt är att prata dåligt om någon bakom nåns rygg, och då att säga 'Jag gillar inte henne' är inte prata elakt eftersom man inte kan gilla alla och det är naturligt.



Men visst, vi lägger ner det här nu:) Jag tycker si och du tycker så.

2010-07-29 @ 12:46:26
URL: http://jennuslife.blogg.se/
Postat av: Jennü

Haha ja det skulle man men jag var ju som ute efter en diskussion och det fick jag ju;D

2010-07-29 @ 13:36:26
URL: http://jennuslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0