Beslut

Idag ringde handläggaren på Försäkringskassan och meddelade att min ansökan om permanent sjukersättning på halvtid blivit beviljad. Nästan lite snopet då så många får avslag, men oerhört skönt och lättande. Nu kan jag jobba min halvtid utan press på att jobba mer. Att ersättningen är 64% av vanliga lönen är nåt man måste leva med. Pengar är inte allt. Som en bekant och snudd på god vän :) säger: Störst av allt är kärleken!

Strax dax för middag här. Det blir nåt lättsmält då jag inte mått sådär särskilt prima idag. Ont i magen, magknip.... velat ha relativt nära till toan. Det har inte blivit sådär jättelånga promenader med hundarna, utan vi har hållit oss till närmsta grannskapet. Då vet ni det. :)

Strax dax för middag och tv, sen ut med hundarna igen.
Gokväll

Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis till beslutet, så skönt för dig. Det är så sant, pengar är inte allt:) Kram Anna

2010-11-18 @ 18:00:18
URL: http://annaskonstsida,blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0