Hej sötnos



Overallerna jag beställt till hundarna har Fortfarande inte kommit, och jag börjar bli lite irriterad. Pengarna drogs den 16:de men några grejjer har inte dykt upp. Nåja.... de kommer kanske i morrn :)

Idag har jag, som vanligt på torsdagar, varit ledig. Innehållet i dagen har varit: Några promenader... sen bara mys med hundarna egentligen. Har varken tvättat eller städat, pysslat eller nåt annat heller för den delen. Bara haft en otroligt bra dag helt enkelt. Pratat med Hannah och Pernilla i telefon..... sen har jag nog inte ens pratat med någon annan människa.... bytte ett par ord med Britt och Jörgen när jag var in på ica och handlade... men ... sen är det nog inte mer. Fast... det räcker en sån här dag. :)

Nu ska jag snart börja göra middag, sen blir det att krypa upp i soffan med hundarna och se tv :)
Ha en bra kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0