Igår var det snöfritt i slalombacken.



Vaknade nu i morse och tittade ut. Strålande sol, gnistrande snö på marken, minus 10, klarblå himmel. Gud så vackert! Har varit ute en kort sväng med hundarna bara. Molly behöver varmare kläder innan vi gör några längre turer i den här kylan.

Igår kom Hannah, Lukas och Milo hit. Jag fick rå om Milo medan ungdomarna var på fest. Nu behöver man inte ha Molly kopplad kring den lille marodören längre, utan hon sköter sig snyggt. Stressnivån har väl börjat sjunka i kroppen på henne.

Idag får vi se vad vi ska hitta på. Blir åtminstone att åka till Burträsk och tända på mammas grav, i övrigt har jag inte planerat nåt. Yrseln har gett vika för den här gången. Måndag och tisdag ska jag in på lassa och spruta xalatan i örat igen.

Nu ska jag mysa med hundarna en stund.
Gomorron!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0