Riktigt kallt

Nu börjar det vara riktig vinterkänning. -15 och fortsättningen av veckan ska bli ännu kallare. Hoppas overallerna till hundarna kommer idag, annars blir det väldigt korta promenader.

Idag klev jag upp halv 7, vilket jag inte brukar göra på måndagar eftersom jag inte börjar jobba förrän 11. Idag ska rörmokaren hit och grejja med elementen. Det är ojämn värme i huset... jag och tant Gunda har jättevarmt i lägenheten, medans Börje och Gloria har svinkallt. Det ska balanseras som de så fint kallade det, så vi får väl se om alla får svinkallt efter den här dagen :)

Om tre och en halv vecka drar jag, Pernilla och Hannah utomlands. Det ska bli härligt att kunna dra på sig bikinin, plaska runt i en pool, smutta på kalla paraplydrinkar, få varm sand mellan tårna sådär dagarna före julafton. Vi kommer hem på julaftons kväll. Kommer alltså att spendera min 45-årsdag därborta :)

Nu kommer rörmokaren.

Kommentarer
Postat av: Anki

Jaa visst är det härligt. Helt kravlösa dagar då man kan göra precis vad man känner för i vilken ordning man vill=)

2010-11-22 @ 22:42:39
URL: http://lunaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0