Fredag igen

Veckorna bara rusar fram, det är redan fredag igen. Och som vanligt när det kommer till helg, så är det grått, grått, grått utanför fönstret. Trist. Hoppas det klarnar upp igen.

Igår när jag kommit hem från umeå promenerade jag milen med hundarna, sen kom brorsan hit med drygt 10 l trattkantareller :)   för andra gången. Herregud va han (och hans fru) är duktiga på att plocka svamp. Nu ligger det trattisar på tork i hela köket :)

Var på hundträff igår åxå. Vi var tre stycken och det gick så underbart bra. Kelly är så fokuserad på mig så hon bryr sig inte ett dugg om de andra. Hon kastar en snabb blick på dem, sen fullt fokus på mig igen. Då är det lätt att träna hund :)  Jag har köpt en bok om rallylydnad som jag har börjat gå igenom. Jättekul :)  Få se sen när Molly kommer, om hon är ett ämne för det hon åxå. Ska jobba med Paddy i helgen rätt så intensivt har jag tänkt. Han har åxå blivit duktig med kontakten, men inte på långa vägar som Kelly.

Nu blir det morgonpromenad med trötta hundar, sen jobbet.
Ha en bra dag och kom ihåg att fylla den med nåt värt :)
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0