Håll i hatten

yeehaaaa vad det blåser idag :) :) 
Morgonkaffet och morgonpromenaden avklarade. Nu väntar en sen frukost, efter det blir det uniform på och iväg på jobbet. Ikväll kommer Hannah :)  vi ska ju till Dorotea i morrn och hämta Milo :) :)  Ska bli kul!

Jag tänkte på en sak i går när jag gick morgonrundan med hundarna. Jag har gått samma runda sen jag fick hem Kelly i februari. Då var det så himla vackert (de dagar det var sol i alla fall)  med gnistrande snö, hårda fina skoterspår, vacker omgivning. I våras blev det så vackert när det började bli grönt, under sommaren har det varit som en sagostig, så fint har det varit, och nu är det helt makalöst vackert med alla höstfärger. Snart blir det sådär vintervackert igen med gnistrande snö :) Ett helt varv lixom, och alltid vackert fast på olika sätt :)

Ha en bra dag och fyll den med nåt värt

Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0