Måndag

Då var det måndag igen. Igår åkte Hannah hem med lille Milo, och mina hundar pustar nog ut lite... fniss. Han är för läcker den lille krabaten, så söt så man smäller av!

På torsdag åker jag ner till Arlanda och hämtar Molly, det ska bli så himla kul :)   Men först gäller det att ro iland dagarna som följer. Idag jobbar jag 11-18, sen är jag ledig i morrn. På onsdag är jag åxå ledig, har tagit ut semester då, för det var meningen att jag skulle flyga ner till stockholm redan då, men så blir det inte. Nåja, man ska nog få den dagen att gå ändå :)

Inatt vaknade jag av att det levde om så förskräckligt. Det gick knappt somna om heller. Det var tinnitusen som körde på maxvolym. Det är lättare att stå ut med under dagtid, när det är andra ljud som täcker upp lite, men på natten när det är knäpptyst är det inte roligt.

Nä, nu blir det iväg till jobbet. Ha en bra dag och kom ihåg att fylla den med något värt!

Gomorron

Kommentarer
Postat av: Anki

Haha det är ingen fara men jag kan tänka mig att det blev lite utav en chock att öppna haha;) Ja jag är verkligen jätteglad över varje dag, det är så mycket värt och jag trivs så himla bra! Kram:)

2010-10-25 @ 22:31:04
Postat av: Anki

Haha det är ingen fara men jag kan tänka mig att det blev lite utav en chock att öppna haha;) Ja jag är verkligen jätteglad över varje dag, det är så mycket värt och jag trivs så himla bra! Kram:)

2010-10-25 @ 22:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0