Söndag

Då var det söndag och klockan är vriden tillbaka till vintertid. Jag var ute FÖRE kaffet i morse..... vet ju inte riktigt hur länge Molly kan hålla sig ännu... så man får såhär i början kliva i byxor och skor och gå ut INNAN kaffet. Det rätar nog upp sig när det får gå några dagar.

Inatt har Molly sovit i sängen med oss andra. Igårnatt fick hon inte det eftersom hon försökte köra ner Kelly och Paddy. Då styrde jag in henne i buren så hon fick sova där. Igårkväll la hon sig på min ena sida, Kelly på den andra, och Paddy... han kom och hoppade upp nån gång inatt. Han sov några timmar på soffan först.... manligt.

Nu ska jag ta påtår, sen ska jag träna lite med hundarna.

Ha en bra dag och kom ihåg att man väljer själv hur man ska hantera det som händer. Jag ska välja Glädje :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0