Söta lilla Molly :)



Nu är Molly hemma. Men visst skulle namnet UnderBetty passa henne bra åxå :)
Det har varit ett tungt dygn. 20.30 igår landade jag på Arlanda. Kl 01.00 Landade planet från Spanien. Tack och lov fick jag sällskap hela natten, först var vi tre tjejer, jag, Heléna och... minns dessvärre inte vad hon hette.... Hennes, vars namn jag inte minns, tåg gick 3.40, så efter det satt jag och Heléna och pratade tills det var dags att checka in. Mitt flyg gick 8.15 och det var skönt att kliva ombord.

Väl hemma Satte Molly skräck i Paddy och Kelly. Hon visade att trots att man är liten och tjock och har stort underbett så kan man ha världens största attityd :)

Nu hör jag att Idol börjar. Ska försöka se det, sen ut med hundarna. SEN ISÄÄÄÄÄNG!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0