Fredag

Jahapp, då var det fredag igen. Herregud va dagarna tickar snabbt. Jag försöker verkligen fylla dagarna med värda grejjer, och det känns som att jag lyckas rätt bra :)

Igårkväll var det hundträff. Jag tog båda hundarna med mig och det gick så suveränt bra :)  Vi var ett redigt gäng som träffades. KUL!!

Idag började dagen kl 6.45 med en 45 minuters promenad med hundarna och Cilla. Sen jobbade jag till 17.30, var ute med hundarna en knapp timme... sen har jag inte gjort många knop. Ska strax äta middag... Sen ska jag iväg till Pernilla och sova över där :)  Nils är i stockholm i helgen, så vi ska umgås allt vad vi kan :)  Synd att hon jobbar ikväll, i morrn kväll och söndag förmiddag... men lite tid är bättre än ingen tid alls :)

Strax ska jag steka på några köttbitar, till det vitlökssmör... mums. Sen blir det idol. Pernilla slutar jobba kl 21, och regnar det så ska jag vara så bekväm att hon får hämta mig och hundarna.

Ha en bra fredagkskväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0