träningsdag

igår blev det en bra träningsdag. Började dagen med 40 minuters promenad med hundarna, sen hem och pyssla lite, träna inne med hundarna, skura upp trädgårdsmöblerna och dammsuga. Sen gick jag mils-rundan med hundarna på eftermiddagen. Efter lite mat sprang jag till träningen, tvåtimmarspasset core+, sen sprang jag hem. Kom hem kl 21, duschade och tog ett glas rött :)

Nu ska jag strax ut med hundarna. Idag jobbar jag 11-18, brukar gå hem på lunch kring 13.30 för att äta lite och gå ut med hundarna.

Den 28 okt kommer Molly till Sverige :)  Jag funderar på att ta med mig båda hundarna ner till stockholm och hälsa på hundtanten sophie några dagar då. Det vore häftigt :) 

Ha en bra dag nu, och kom ihåg att fylla den med nåt värt.

Btw, jag har inte slagit smalbenet i sängen nånting sen igår morse. Kanske har hjärnan ställt om sig och lärt sig att benen måste ta ett par steg extra när jag går från köket till datorn, annars blir det smack in i sängramen... och det gör ONT.

Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0