Försöker tänka positivt.

NU känner jag mig sliten. Katy... fina nallebjörnen Katy... jourhunden .... funkar ju inte med mina hundar, och det är fruktansvärt påfrestande. Alla försöker hjälpa mig att hitta en bättre lösning snabbt, men tyvärr har det inte blivit något napp än.

Jag promenerar en halvtid kan man säga. Lägger ner mycket tid på att aktivera henne, och däremellan måste hon ligga i buren. Idag var hon instängd i mitt sovrum, men det var ännu värre, för hon gnällde konstant. Är hon i buren så ser hon åtminstone Mig, för jag är mest i köket. Känns fruktansvärt jobbigt att mina hundar mår dåligt. Kelly vägrar komma ner från soffan, hon vill inte äta och när vi varit ute vill hon stanna nere i hallen på bottenvåningen. DET känns förjävligt. Jag känner mig slutkörd...

Som grädde på moset blev jag uppsagd från jobbet idag. Jag kommer bara att vara ICA-tant fram till den 6:e maj, sen är jag inte ICA-tant längre.  Jag hoppas bara att ICA inte kommer att gå så dåligt framöver att det måste slå igen, det vore förödande för Bygdsiljum.

Som sagt... jag känner mig slutkörd, trött... inte håglös men lite modfälld. Det går lite tungt....

Men... det är snart vår i alla fall.

Gokväll.

Kommentarer
Postat av: Jennika

Detta fixar du Maria! Du är så stark:) Kram

2011-04-06 @ 21:57:13
Postat av: Tina

Håller tummarna att allting kommer att lösa sig. Kramar

2011-04-06 @ 22:20:29
URL: http://tafvelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0