Fredagsmys



Ska börja med att säga att även om det inte syns på den HÄR bilden, så har Ziggy gått ner lite i vikt :)

Den här fredagen blev som så att jag var tvungen gå hem från jobbet 12.30  Jag har INTE mått bra... tinnitusen är helt fruktansvärd, och ostadigheten jobbig. Hundarna fick gå ner på gården bara, mitt på dagen. Kl 17 kom Pernilla och hjälpte mig, vi gick en väldigt väldigt långsam 40 minuters promenad...  Efter det har jag bara vilat. Ska fortstätta med den sysselsättningen ända fram tills det är dags att gå isäng.

I morrn ska jag åka med Pernilla in till stan en sväng. Måste köpa Ziggy ett nytt halsband... det förra tuggade han sönder.  Hannah möter upp i stan åxå, så vi ska gå och luncha allihop :) Det ska bli kul! Hoppas att jag mår bättre då än vad jag gör nu.

I morrn afton kommer det några för att se på Katy, hoppas hoppas att de vill ha henne, så att hon får komma till ett eget hem.





En del är så trötta så ögonen svider..... <3

Gokväll


Kommentarer
Postat av: Åsa G

Hoppas du mår bättre i morgon så du kan åka till stan och om inte annat äta en god lunch med dina tjejer. Hoppas att de är seriösa de som kommer och ska titta på katy.

2011-04-15 @ 23:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0