Gomorron Torsdag



Dagens morgonpromenader är avklarade. Solen lyser och det ser ut att bli en sån där dag när man känner att man har för mycket kläder på sig när man kommer ut. Det är mycket snö kvar än, men jag tänker att den försvinner nog snabbt om det får vara såhär varmt någon vecka till. Så himla skönt det ska bli med vår och sommar!! Vintern har varit rätt så dryg ...

Katy är fortfarande kvar. Jag hoppas att de kommer ikväll och träffar henne de som hört av sig. Hon förtjänar att få ett eget hem där hon får boa in sig och där det finns ägare som har den tid och det engagemang som behövs.

Hon älskar att leka, har verkligen ett stort leksinne, hon är så glad, kontaktbar, trevlig.... ja... det finns bara positiva saker att säga om henne, förutom hennes sätt mot de andra hundarna.

Nu ligger mina vovvar i sängen och snarkar efter promenaden. Jag ska dricka kaffe, sen köra runt med dammsugaren ett varv. Jag längtar till lunchen :)   för det blev över kycklinggryta som Pernilla lagade igår... ja det har jag visst inte berättat. Hannah och Pernilla var här igår nästan hela dagen, så när jag kom hem på lunch så hade Pernilla lagat en suveränt god kycklinggryta, Hannah hade varit ute med hundarna (förutom Ziggy som vägrar gå ut med någon annan när jag är borta)  Ziggy.... min älskade Ziggy..... <3



Han är för mysig den herren.... snacka om enmanshund....

Kelly är åxå en enmanshund och vill inte gärna hänga med någon annan än mig



Paddy är bästa kompis med alla


och Molly.... söta lilla Molly.... hon är åxå kompis med alla och envar :)



Nä, nu kaffe.

Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0