Långfredag



I morse var jag ute med hundarna 2x45, startade en tvätt, hämtade en solstol, tog med biabädd, mattor och filt till hundarna, sen gick vi ut på balkongen. Katy fick stanna inne. Det var superskönt att sitta där en stund och filosofera. Efter en halvtimme gick jag in och började städa, tvätta upp soffan, dammsuga... sen ut på gården med hundarna en och en för en stunds träning.



Sent i morgon kväll åker jag till stan för att möta upp han som ska ta med Katy ner till stockholm. Så... i morrn natt blir första natten utan Katy. Ser faktiskt fram emot det. Ser åxå fram emot att få höra hur bra Katy kommer att få det i sitt nya hem. Hon kommer att bli en riktig kompis till en ägare utan andra hundar.

Klockan är bara mitt på dagen och jag har redan hunnit en hel del. Det märks att man klev upp 6.30... eller så är det för att långfredagen är så mycket längre än andra dagar :)

 Nu ska jag ta mina hundar och gå en promenad innan jag fortsätter städa.

Ha en bra dag allihop :)

Kommentarer
Postat av: Annica

KRAM! :)

2011-04-22 @ 13:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0