Lördag :)



Jag har överlämnat Katy för vidare transport söderut. Det känns skönt, både för mig, mina hundar, men säkert även för Katy, som får ett mer normalt liv. Jag önskar av hela mitt hjärta att hon får ett bra hem :)

Dagen började, som vanligt, med två promenader, sen riggade jag så att hundarna kunde gå ut och in som de ville till balkongen. De fick varsitt märgben att tugga på, medans jag satt och solade och drack kaffe. Det är HUR härlig balkong som helst :)


Det gnagdes


och gnagdes


och gnagdes


och gnagdes.....

Men INTE Paddy... Nej, han ville inte ligga med de andra och tugga på märgben... Paddy ville spana



så han spanade



och spanade



ditåt



och ditåt


och där flög det visst ett löv...



lille gubben ....



Molly myste i min famn.... och Paddy spanade vidare....

Det har blivit väldigt mycket promenerande idag.... ca 2.5 mil.... kanske inte så konstigt att jag bränt mig i solen :)  Men det gör inget.... fniss....

Nu ska jag strax gå isäng.... i morgon är allt som vanligt igen. Jag, Kelly, Paddy, Molly och Ziggy. Som det ska vara.   :)

Gonatt

Kommentarer
Postat av: Fanny

Vad skönt att Katy äntligen fått ett nytt hem. Hoppas det blir riktigt bra för henne och att ni återhämtar er snabbt!

2011-04-25 @ 17:14:24
URL: http://livetmedtoby.blogspot.com/
Postat av: Maria

Ja Fanny, jag hoppas att det blir bra för henne...

Jag var ju orolig att det skulle dröja länge innan mina hundar var "normala" igen, men ska sanningen fram så är de helt som vanligt redan. Det märktes så tydligt redan när jag kom hem efter att ha skjutsat Katy till stan... direkt jag kom in och de märkte att inte hon var med... då var allt som vanligt igen :) :) :) :)

2011-04-25 @ 17:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0