Lördagmorgon

Klockan är inte så mycket, perkon puttrar, hundarna sover än. Så snart jag druckit mina 3 koppar kaffe, ska jag börja gå ut med hundar. Kl 9 kommer Pernilla och hämtar mig, då åker vi in till stan :)  Länge sen man var på stan nu.... blir ju så när man har alla hundarna och ingen bil. Lite tantvarning kanske  ... fniss

Igårkväll la jag mig tidigt. Ja, det är ju ingen ovanlighet för att vara fredag  precis, men jag tror till och med att jag la mig tidigare än vanligt. Känns rätt så bra, än så länge ska jag kanske tillägga. Ska ta med mig medicin till stan så att jag kan ta mitt på dagen åxå, maxdos är det som gäller. 12 betaserc och 2 furix per dag är maxdosen... jag kör på den ett tag till.

Nu håller vi tummarna för Katy i eftermiddag. Strax efter 15 kommer de och tittar på henne.



Nu blir det kaffe!
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0