När åker vi?

Perkon puttrar... hundarna sover än... jag är jätte-jätte-trött....  sover dåligt på nätterna nu, hoppas det ger sig under helgen.  Idag är det jobb som gäller.

Precis nu när jag står här och skriver, så ger skrivaren nåt ljud ifrån sig.... undrar vad den håller på med. Det är inte VARJE morgon, men flera gånger i veckan jag vaknar av det där ljudet, samma tid varje gång. Eller, det kanske LÅTER varje morgon, men jag vaknar inte alltid...

Ser ut att bli en härlig dag, åtminstone om man ser till vädret. Tinnitusen är så högljudd så jag tänker flera gånger i timmen: Jag blir galen ... men inget händer, så jag ÄR nog redan galen... fniss  

Nä, det finns varken kloka tankar eller djupa funderingar den här tiden på dygnet i mitt trötta tillstånd. Det är bäst jag fokuserar på att dricka kaffe, ta mediciner, gå promenader och sen gå på jobbet. 

Jo förresten, när åker vi?  Jag gör mig klar direkt efter jobbet, grenslar kvasten och drar ner till korsningen, så möts vi där. Wrooooom

Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0