Ny dag, nya tag.

Vaknade kl 7 av att Katy skällde.... hon skäller då som en hel karl. Det var grannens fel, för hon öppnade sin ytterdörr och gick ut. Jag steg upp, slog på datorn för att kolla om jag fått något meddelande om att någon kan ta Katy... inget medd.   Gick i köket, matade perkulatorn.... kramades med mina hundar en stund, pratade med Katy en stund....  läste norran på nätet, aftonbladet och andra div sidor. Gick i köket för att hämta kaffe..... då hade jag ställt ner perkulatorn lite snett så den hade aldrig startat. Gör om- Gör rätt, så strax är kaffet klart.

Efter mina 3 koppar är det dags för första morgonpromenaden. Sen in och byta hund, ta ut Katy. Ska fylla fickorna med köttbullar och ta långlinan samt klickern med mig. Idag ska hon verkligen få jobba.

Nä, nu tystnade perkon.... dags för kaffe.

Gomorron

Kommentarer
Postat av: Tina

Ingen som är intreserade än av nyhunden? :/

2011-04-07 @ 22:34:21
Postat av: Maria

Nä... inte än...

2011-04-07 @ 23:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0