Sol ute, sol inne

Precis i detta NU så är det nog mer sol inne än ute, men det kanske klarnar upp....   Solen härinne består mest i att Katy fått ett hem, så hon ska få leva som en vanlig hund :)   Det medför ju även att jag, Kelly, Paddy, Molly och Ziggy får leva som vanligt åxå. Förhoppningsvis åker hon på söndag. Det låter lite hårt att säga förhoppningsvis... men jag tror att alla förstår vad jag menar.

Meniére vägrar lämna mig i sticket helt.... han klamrar sig fast trots alla dessa tabletter.... men jag är på benen i alla fall.

Idag ska jag jobba, börjar kl 11. Jag har sparkat igång perkon för andra gången idag... kändes lite för tunt med bara 2.5 koppar i morse... så jag fyller på med några till för att få ordning på dagen :)

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0