Arla Morgonstund



Eller.... nja... så arla är den väl inte... men hundarna har inte vaknat än i alla fall. Fast... jo, vaknat... när jag klev upp och startade perkon... men när jag kom tillbaka till sovrummet så blundar de allihop. Låtsassover säkert.  Ingen av dem är väl direkt morgonpigg....

Står vid datorn och dricker mitt kaffe.... fasen... blev det inte lite tunt?.... nåja... får dra på en starkare panna senare.  Eller ta en kopp i stan nånstans... där är det väl så att vad man än kan beskylla kaffet för att vara, så TUNT är det då inte.

Idag blir det spännande att få mailsvar kring försäkringen jag pratade om igår....   Ser fram emot det.

I övrigt idag.... ska till stan med Pernilla som jag tidigare berättat. Jag ska vara hos tatueraren kl 14 för att fylla tatueringen... något annat ärende har jag inte i stan.   Om det är uppehåll i kväll, ska vi dra ut och rida en sväng.

Det var dagens planering.

Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0