Då var det söndag igen.



Inatt har vi sovit gott. Endast två gånger vaknade jag. En gång när Molly kräktes, och en gång när det blev skratt och liv härute... nattsuddare som kom hem antar jag.  

Nu väntar jag att perkon ska puttra klart....   Endast Molly är vaken... hon ligger och kliar sig, som vanligt skulle jag vilja säga. Paddy kliade sig tidigare....   hoppas det går över snart... bytte ju foder för flera dagar sedan.. och jag skulle tro att det är fodret det beror på.

Idag bär det iväg till hundklubben där vi har öppet hus. Kom dit vettja :)  Kl 12 öppnar det, och vi finns där till 15. Att lösa medlemsskap kostar 150 kr./år och då får man vara på klubben och utnyttja lokalen och träningsplan/agilityplan hur mycket man vill. Det blev ju ett sagolikt väder för dagens aktivitet :)
Molly och Milo ska följa med .... De ska få ta några varv på agilitybanan. 

Nu är kaffet klart, jag ska dricka en kopp och läsa norran.se   Ha en bra dag allihopa!

Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0