Gomorron söndag.



Ytterligare en ny dag har börjat. Herregud vad dagarna går snabbt...   Idag får vi se vad det blir... beror på vädret till största delen. Blir det regn så ska jag småfippla lite här hemma, städa, köra bort lite kartonger. Verkar det vara uppehåll där mitt på dagen, åker jag nog iväg till hundklubben och tränar en stund.

Just nu står jag vid datorn och dricker kaffe. Morgonpromenaden avslutad, hundarna har ätit, nu ligger de och gnager ben. Efter kaffet ska jag dra iväg till hästarna en sväng. Pernilla jobbar idag, så det blir ingen ridtur... hoppas på uppehåll någon dag när hon är ledig så vi får klappra iväg nånstans :)

I morgon hoppas jag att min handläggare på AF är tillbaka från semestern, så att det kan börja röra på sig ang. jobb.  Det ska bli så himla spännande att se ifall det går att lösa på nåt sätt, så att jag kan börja jobba på Westmans.   :)

Kaffet är uppdrucket... nu ska jag dra iväg till hästarna en sväng... Ha en bra dag allihop, och kom ihåg att fylla den med nåt värt!

Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0