ok... då ska vi se

Fredag.... Hannahs födelsedag!  HON befinner sid i Venedig och har bränt sig i solen ordentligt. HON bor så fint vid kanalen, så hon var nästan skeptisk... det var lite för bra helt enkelt. HON blir 20 år idag! :)  och HON kommer hem nästa vecka :) :) :)

Här började dagen med att jag direkt jag vaknade, hade huvudvärk. Ok... ska nog ringa på vårdcentralen.  Tinnitusen har stegrats i ena örat... och det har slagit lock... så nu går jag nog in i ett skov.  Jag har ju varit helt bra i nästan 2 månader, och det är jag superglad över :)  Nu är det bara att äta maxdos av medicinerna, och hoppas på det bästa. Finns inget annat att göra....   Hålla sig nära hemmet och alltid ha mobilen med, på de utflykter jag ändå ska göra med hundarna..... 

Perkon puttrar så snart blir det kaffe i alla fall. Sen ska jag ut med hundarna en sväng... Efter det blir det nog sängen en vända till...   

Gomorron 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0