Sideways

Morgonpromenaden var ..... vad ska vi säga... mysig på sitt sätt... men inte särskilt njutbar. Det regnar sideways och blåser ordentligt... så jag hann knappt ner från trappen så var glasögonen igenregnade.... Det är helt ok när det regnar uppifrån och ner, men när det kommer från sidan är det svårare att parera. Molly hann börja frysa lilla gumman... så vi var inte ute längre än att de hann göra både nr 1 och nr 2 innan vi skyndade oss in igen.

Idag ska jag fortsätta träna dem inomhus.  Vädret ser ut att ska fortsätta i morgon åxå, så jag har gott om tid till att träna in lite olika saker :)  Ska filma senare och lägga in.

Nu blir det några koppar kaffe innan jag drar igång dagen. Måste försöka få tag på en hovslagare åxå. Fast... man har snart gett upp.... det kanske får bero alltihop....   Nåja... vi ser väl.

Nä, nu kaffe :)

Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0