Smärta i paradiset!

En hel dag har passerat...   och det går ju rätt snabbt.  Dagen har innehållit promenader, en stadsresa med Pernilla, där Pernilla shoppade lite, snacka om att hon fyndade :)  Sen åt vi lunch på stan innan vi styrde kosan hemåt. När vi kom hem tog vi en promenad med hundarna, jag drack kaffe, sen hann jag inte så mycket mer innan det var dags att dra iväg till hundklubben för agility.   Det är En gång kvar på kursen, och deltagarna är superduktiga :)    Nästa vecka är sista agilityträffen... sen startar jag en vardagslydnadskurs på torsdagen.

Jag önskar att fler hundägare i närområdet upptäcker hundklubben. Det är ju superfina träningsmöjligheter, och en fantastiskt fin klubblokal. Visst ja... jag ska baka och lämna in kom jag ihåg nu....   :)  Vi medlemmar bakar så att vi kan sälja fika på lokalen :)

En hundklubb där ALLA är välkomna, oavsett ras på hunden (ja... på en själv åxå), oavsett kunskaper, inriktning och tidigare erfarenheter av hund. Endera kommer man ner och tränar, går en cirkel, eller bara tittar in och köper fika, med eller utan hund :)  Kom förbi vettja!!

ÅHH.. I helgen kommer Hannah hem från tågluffen :) :)  Vi ska ha kalas för henne på söndag. Hon passade ju på att fylla 20 nu under resans gång, en födelsedag hon firade i Venedig.  Coolt :)   Jag hoppas att hon stannar hos mig några dagar så att jag får höra hur hennes resa varit :)  Det ser jag fram emot :)

Den här kvällen blir nog inte alltför lång skulle jag tippa. Jag ska försöka få tyst på huvudvärken.... men jag har lite för klena metoder tror jag. Alvedon och Ipren är för snällt verkar det som.... Det är verkligen smärta i paradiset..... På fredagmorgon ska jag till vårdcentralen.... Jag antar att huvudvärken kommer från ögat... och synen går ju inte göra nåt mer åt.... så det får väl försöka dövas med tabletter kanske.... vet inte annars hur jag ska få tyst på det..... för det blir plågsamt i längden...

NÄ... nu ska jag inte gnälla om det nåt mer.  I morgon är det torsdag, och jag hoppas kunna fylla den med promenader och hundträning :)  Men .... NU först kom jag ihåg att jag ju spelar på Lotto :)  Fan... måste genast kolla rätta raden... Sitter förmodligen här och är stenrik, och då kan jag köpa mig ett nytt, smärtfritt huvud :) :) :)

Gokväll

Kommentarer
Postat av: Gunilla Lindahl

Maria, du är bara bäst...du har så mycket energi,trots att du kämpar med smärtor o krämpor. Jag önskar och tränar på att tänka som Du, "det är idag som gäller, solen lyser, himlen är blå eller grå, sjön ligger spegelblank,hundarna och barnen är lycka...." Jag vet inte om jag kan fortsätta att facebooka, mina ögon strejkar ju också som bekant, uppförstoringssystemet hjälper lite, jag får se , ett är säkert jag kommer att läsa din blogg, du skriver så att jag blir glad!

Kram från oss tre i "Västanvind" vi gillar dej. Gratta Hanna på söndag från oss.

2011-08-24 @ 22:07:06
Postat av: Maria

ÅÅHHH Tack Gunilla!!!!

Kramar tillbaka till er Tre, och du... jag Gillar Er åxå :) :) JÄttemycket!

kram

2011-08-24 @ 22:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0