Underbar Torsdag



Dagen startade, förutom sedvanligt kaffe... med en promenad med hundar och Pernilla. Efter promenaden bar det iväg till stan, fortfarande med Pernilla :)  Hon (med mig som bisittare) satt först en timme på Resia, eftersom hon och Nils ska resa bort i januari... två veckor... fortfarande okänd destination... TROTS denna timme på Resia. Nåja.. Efter det blev det lunch på stan, sen iväg till tatueraren där han fyllde i min tatuering, sen åkte vi hem. Vi gick en prommis med hundarna, sen stack vi iväg på en helt underbar 2timmar lång ridtur. Ok... hästarna är inga krutdurkar... man får smacka både på bort-och hemväg.... men de är HELT trafiksäkra, bryr sig inte om NÅNTING.... och DET är mycket värt. Så.... en makalöst ljuvlig ritt... även om vi hamnade i ett störtregn....

Väl hemkommen gick jag en vända till med hundarna, sen avnjöt jag en underbart god middag: Fläskytterfile med kantarellsås.. och zuccini. Mums kan jag säga.

Nu vill hundarna mest bara mysa... vi har suttit i soffan... eller ok... JAG har suttit... hundarna har legat och sovit... men ändå.. JAG har sett: Andra chansen.. på ettan. Jag har alltid haft lätt att gråta... även till Björnes magasin och såna program... så tippa att jag gråtit ikväll. Jajjamän.

Nu stundar kvällsrundan med hundarna, sen blir det sängen här. Jag är helt slut... ont i skallen.... blir skönt att gå isäng.

Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0