Vilken dag!

Den här dagen har varit full av känslor. Minns att jag berättade om försäkringsbolaget, som påstod sig inte fått in alla papper... fastän mailväxlingen VISAR att de fått alla papper... och att de lovat utbetalning senast nästa torsdag.... NU har de kommit fram till att jag inte är berättigad till ersättning överhuvudtaget. Nej.. serni... jag har tjänat för lite helt enkelt. Den här inkomstförsäkringen ser till att de som tjänar mest, inte förlorar på att gå arbetslös... Tjänar man dåligt så förlorar man för lite... och behöver inte mer pengar... anser försäkringen. Därav att jag först blev lovad utbetalning, sedan blev jag inte godkänd för att få utbetalning alls. RIKTIGT irriterande!

Frampå dagen drog jag iväg med alla hundarna på hundklubben. Jag fick hjälp av Jenny, så Molly och Paddy fick gå några varv på agilitybanan, och Kelly fick ett pass i lydnad. Nöjd med DEN delen av dagen :)

Nu på eftermiddagen har jag promenerat med hundarna, jo förresten, Milo Gullefjun är här åxå. Han kom idag och ska stanna tills på söndag.

I morgon ska vi försöka hinna iväg på hundklubben, men vet inte om vi hinner. Tanken är att jag och Pernilla ska hinna ta en lite längre ridtur, plus hundpromenader och träning...  På söndag har hundklubben öppet hus.. och DÅ ska vi vara där :)

Nu ska jag krypa isäng med alla hundar. Hoppas ni haft en bra dag, och att ni lyckats fylla den med något värt.

Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0