-10, dan före dan före dopparedan



Torsdag. I morrn är det fredag, sen ÄR det julafton.

Det är alldeles tyst här. Hundarna ligger kvar i sängen och sover. Den enda belysning som är på, är stjärnorna och ljusstakarna .... Det är mörkt ute än, men snart ljusnar det, och då ska jag ta hundarna och gå morgonrundan.  Kaffet smakar fantastiskt ....  det är egentligen bara kaffet på morgonen som smakar såhär gott.
Ikväll kommer Hannah och sover över tills i morgon, och i morgon kväll kommer både hon och Pernilla, kanske Lukas åxå.   Åhh... vi ska ha en sån mysig uppesittarkväll, med Bingolotto, glögg,  kanske lite ost och kex åxå, vi får se :)

Nu smyger det in några tassar här och lägger sig i soffan i avvaktan på att jag ska dricka upp mitt kaffe. Ihoprullade till små snäckor ligger de ....

Nu blir det tredje koppen, sen har min dag dragit igång. Jag ska se till att det blir en bästa dag :)

Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0