Då var det dags ....

Byxa Ica Arbetsbyxa, skjorta Ica arbetsskjorta rutig, strumpor Burträsk marknad. Skor privata

Dagens outfit blir Icas rutiga skjorta, samt Icas svarta arbetsbyxa. Japp, jag ska vara Ica-tant idag :)

Är inne på påtåren nu, och det enda ljud som hörs är min tinnitus. Hundarna ligger kvar i sängen och väntar att det ska bli lite ljusare innan de hoppar ner.  Jädrar så mörkt det är. Nu får det banne mig snöa snart!!  Vad ÄR det här??  Förra året spenderade jag min födelsedag i värmen, solen, sanden... men då var jag ju utomlands.

Ha en bra fredag allihopa och kom ihåg att fylla den med nåt värt.

Gomorron

Kommentarer
Postat av: Marie

Ha en härlig fredag och vad fin du blev i den nya hårfärgen, passar dig kanon! Kram

2011-12-02 @ 09:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0