Inatt bar det till



Japp. I morse vaknade jag av att jag tyckte jag hörde en skoter..... och visst var det en skoter :)   Det har snöat flera dm inatt, Paddy och Kelly blev överlyckliga när de kom ut... Molly visade mer sparsam glädje .... nära nog ingen alls faktiskt. Hon valde, tvärtemot de andra, att springa på gången som Börje skottat upp på morgonen. De andra freewheelade och körde kapprejs i djupsnön :)

Efter en kort runda tog jag snösläden, skyffeln och sopen och drog igång mission- skotta fram bilen. Man får se det som ett gratis träningspass, då känns det bara positivt :)  Efter det tog jag hundarna på en längre runda. Jisses vad de sprang... det bara yrde snö. Främst kring Paddy då ...



Men även Molly kutade på lite grann... men hon höll sig på skoterspåret och ville inte köra offpist.

Snart kommer lille Milo hit, han är det väl inte värt att man har lös idag....  han försvinner väl lillstackarn.

Hundarna ligger och gnager ben, själv ska jag äta lite. Sen får vi se vad jag hittar på :)

Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0