Jag är Bra!

Jag är en bra människa.
Jag är rättvis
Jag är ärlig
Jag är duktig på att lyssna

Jag är bra på att inspirera
Jag är peppande
Jag är aktiv
Jag är generös

Jag är glad
Jag sprider glädje
Jag är tålmodig

Jag är bra på hundar
Jag är duktig på att teckna
jag är bra på att köra bil

Jag är vältränad
Jag är bra på att ta för mig
Jag är duktig på att skotta snö

Jag är flexibel
Jag är bra på att laga mat
Jag är effektiv

Jag är serviceminded
Jag är stabil
Jag är engagerad


Jag roar mina vänner
Jag oroar mina ovänner
Jag är guld för mina närmaste
Jag är pest för mina fiender

Jag är Jag... och Jag gillar det :)


En del säger att det är fult att skryta. What??  Om man kan bekräfta sig själv, behöver man inte ständigt söka bekräftelse av andra. 

Jag är JAG, och det är jag stolt över.

Kommentarer
Postat av: Kicki Kvarnström

Håller med dig Maria, du är ALLT det där:) Ha en riktigt God Jul !



Ps. Om du av någon anledning passerar Boliden under julledigheten, så skulle jag gärna prova en platsliggning med er, måste börja träna Khira i att ligga bredvid mer okända vovvar.

/Kicki Kvarnström

2011-12-19 @ 21:28:12
Postat av: Maria

Tack Kicki och ha en riktigt God Jul du åxå!



Japp, jag kommer nog att gästa Boliden nåt så att vi kan träna, platsliggning behöver jag åxå få träna med okända. Det gills ju knappt när man tränar med bara ens egna hundar :)

2011-12-20 @ 10:20:33
URL: http://bygdsiljumsmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0