Lördagkväll, Lördagsmys



Jag har varit trött hela eftermiddagen.... och kvällen... somnade en stund i soffan med hundarna, men vaknade precis före "så mycket bättre".  Efter det programmet har jag piggnat till lite, så nu ser jag en film :)  DET är inte ofta. Vi får väl se om jag orkar se hela, eller om jag måste krypa isäng före... vilket är det vanligaste.

Gullefjun blir kvar här hela nästa vecka åxå :)   Hannah kommer ju hit på fredag och sover över tills på lördag. Det gör Pernilla åxå, för lördag har vi julaftonsfrukost tillsammans, och då kommer mina bröder m familer :)  SÅÅÅ kul det ska bli :) :) :)

Några djupare tankar har det inte blivit ikväll, bara hastiga glimtar av saker jag tänker utveckla mer när jag tänkt igenom saken....

I morgon är det söndag.... det verkar ska snöa :)   Planerar långpromenad med gänget, tvätt, och sedan zumbaavslutning.

NU ska jag sjunka ner i soffan med mitt gäng och försöka se klart filmen...  om inte.... så kryper vi isäng :)
Hoppas ni haft en bra dag !

Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0