Måndag morgon. Måndagmorgon. Måndagmorron

Måndag. -17 och sådär strålande vackert ute.  Det är precis som att allt står stilla.....  det finns lixom inte ens någon vind. Inte ens de spädaste kvistarna rörs...  Det finns inte ens vind så att småfåglarna kan lyfta tror jag, för jag ser då ingen .... Ljuset är sådär att man knappt vet om det är för- eller eftermiddag .... Helt underbart :)

Pinkrundan blev en väldigt kort procedur. Den enda som tyckte att det var åtminstone LITE roligt, var förstås Paddy. Molly tittade på mig när hon kom ut, som om hon tänkte: Snälla..... vad har jag gjort för att förtjäna detta?

Om kylan mildrar sig några grader under dagen, ska jag fara ut och springa med honom, undras om jag ska prova med dragselen .... Nu när det är snö kanske han vill springa före, och fortare. Vi får se :)  De andra hundarna får jag nog mer sysselsätta inomhus tror jag.  

Nu blir det frukost här.

Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0