Ny dag, nya tag.



Jag flexade in sent på mitt låtsasjobb idag. Hannah ringde och väckte mig, och det är nog bäst att jag inte skriver vilken tid. Hundarna har varit ute och pinkat och fått mat, själv dricker jag kaffe nu. Ska strax gå på en längre runda med hundarna, sen ska jag åka till Robertsfors för att spana in mellandagsrean. Ja, inte för min egen del, jag måste spara pengar till annat, men jag ska kolla om Mats sport har något liknande kläderna Jag köpte, som Pernilla kan köpa.

Det känns som att jag måste lägga på ett kol ....  dagen rinner iväg utan att jag ens varit medveten om det, om jag säger så :)   

Ha en Bra dag, och försök göra medvetna och smarta val :)

Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0