Rörd till tårar



Ja... nu är det inte Milo som rört mig till tårar, även om han är helt underbart söt :)   Kolla Milo i snön:


Vi har varit ute en hel del idag och Grävt runt i snön :)

Nä, det som rört mig till tårar....  är tv-programmet: Så mycket bättre.

Tänk... jag har aldrig uppskattat Mikael Wiehes musik så mycket som nu ikväll. Eller rättare sagt, jag har nog aldrig Förstått hans musik ... förrän ikväll. Låter lite djupt, jag vet.. men... jag har i alla fall aldrig blivit så berörd av hans musik som nu ikväll.

Jag minns när han skulle spela i Robertsfors på visfestival. Det är... ja .. hur många år sedan är det... 15?  Vet faktiskt inte...  Men, i alla fall. Jag var där med barna, för deras pappa skulle åxå spela där. När vi satt och åt middag på restaurangen, kom Mikael ner från hotellrummet. Han frågade om vi rekommenderade nåt från menyn, han beställde, sen satte han sig ner bredvid oss. Vi pratade och hade riktigt kul. Han sprang iväg, sen kom han tillbaka med en ask choklad som han gav till mig och barna. Han tyckte att det var åt helvete att hotellet lade en chokladask på HANS rum, men inte på de andra artisternas rum. Han tyckte att Vi skulle ha den istället, eftersom vi åtminstone tyckte om choklad.   :)

Dagens promenader har skett i en härlig blandning av djupsnö och djupsnö :) :) :)   Paddy har uppträtt som ett litet barn på julafton, han blev ÖVERLYCKLIG över all snö :) ..... å GUD va han har sprungit :)

Nu håller dagen på att vara slut..... I morgon ska jag dela på dem, så att Paddy får jobba i snön hur mycket han vill, och de andra får hålla sig på plogad mark... lite som DE vill ha det :)

Nä, nu ska jag ta ut hundarna, sen krypa isäng. Hoppas ni haft en bra dag!

Gokväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0