Såhär såg det ut för ett år sedan :)



Då firades födelsedagen på Playa del Inglés med champagnefrukost, kall öl på stranden, champagnelunch och god middag med underhållning på kvällen.

I år är det


och det är verkligen inte fy skam det heller :)    

Min äldre bror ringde och grattade mig strax efter 7. Jag har hunnit dricka ett par koppar kaffe, ska strax ut med hundarna. Sen blir det städning och div. förberedelser för ikväll, då Hannah, Lukas och Pernilla kommer. De sover över tills i morgon :)

Nä, nu är det bäst jag sätter fart så att jag hinner det jag har tänkt idag.

Ha en superbra dag allihop, såhär dan före julafton :)

Gomorron

Kommentarer
Postat av: Marie

Grattis på din födelsedag, hoppas att den blir magisk och underbar och att alla dina önskningar slår in...kramar....

2011-12-23 @ 08:58:10
URL: http://mariesvovvar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0