Tänk vad dagarna går.... och går... och går.....

En dag äldre och klokare :)  

Idag har jag inte varit sådär jätteeffektiv, men jag är nöjd över dagen ändå :)  Efter morgonrunda, kaffe och frukost, tränade jag alla hundarna en stund var, sen gick jag ut med Kelly, Molly och Milo. Efter det var det läge för lunch, och efter lunch gick jag ut med bara Paddy.



Ibland undrar man hur det står till :) :) :) Men det är äkta lycka och glädje :)

På eftermiddagen gick jag iväg till skolan för att kolla på Bamsegympans avslutningsuppvisning. Har skrivit en artikel för tidningen. Efter det, hem igen, för Pernilla kom förbi en sväng :)   När hon åkte hem, gick jag ut med hundarna och sen var det dags för Zumba. Näst sista gången och EN kom :) :) Fniss....   Vi körde, bara vi två, och det var lika svettigt som vanligt.

Nu är jag trött. Hundarna ska ut och pinka en sväng, men sen är det sängen som gäller. Hoppas ni haft en bra dag allihop!

Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0