1-årsjubileum



Idag har Kelly varit här i ett år. Året har gått snabbt och varit väldans innehållsrikt.

Idag har vi tagit det ganska lugnt. Varit ute några svängar, men pga att Ziggy är helt ny så har det inte blivit några långpromenader. 45 minuter på morgonen, samma sak mitt på dagen, då Ziggy fick springa lös med de andra, samt en kort sväng på eftermiddagen, det är allt. I övrigt har vi slappat i soffan mest hela tiden.



Snart är det dags för sista pinkrundan, sen ska jag ta mina hundar och min huvudvärk och gå isäng. HOppas ni haft en bra dag, det har jag :)

I morrn är det fredag, hoppas det inte snöar då. Nu räcker det med snö för i år.
Gokväll

Kommentarer
Postat av: Fanny

Så du skaffade första hunden för ett år sen! Här går det undan! ;) Kul att Ziggy verkar finna sig så bra!

2011-02-03 @ 22:00:16
URL: http://livetmedtoby.blogspot.com/
Postat av: Åsa G

Å du dras med din huvudvärk =(.

2011-02-04 @ 19:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0