Arla morgonstund

kvart över 6 ringde alarmet på mobilen. Jag var redan vaken då. Har sovit lite knaggligt inatt faktiskt. Hannah sover ju här, hon kom igårkväll och stannar till på söndag. Det är inte hennes fel att jag sovit knaggligt, men lite trångt i sängen blir det ju med oss plus 4 hundar :)

Ser att det är milda -8 grader ute. DET känns härligt, även om det verkat ha snöat en dm inatt istället. Som min mormor brukade säga: Jere int de ene, se jere de anne :)  så sant, så sant.

Idag är det jobb 8.30-17.30 Hannah börjar inte förrän i eftermiddag, så hon är hemma med hundarna och håller dem sällskap idag. På lunchen hinner vi ju ses en stund, sen kommer hon hit efter sitt jobb som slutar 21,15 .. jag SKA hålla mig vaken tills hon kommer hem :)

Ska bli kul att komma ut med hundarna om en stund, och se hur Ziggy reagerar på att det inte är lika förbannat kallt som det varit sen han kom. Blir ju härligt i morgon, ledig, kan vara ute mycket om det är såhär milt. SKÖÖNT!!

Två koppar kaffe till, sen blir det morgonrunda med hundarna. Ha en bra dag, och kom ihåg att inte bara vara kung i baren, utan även kung över dagen. DIN dag .

Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0