Hej snygging!



Hur mycket kan man svettas på två timmar utan att man försvinner som ett torrt skinn när det blåser ute, på väg hem från Zumban?

Dagen idag har varit en bra dag, en härlig dag :)   Hannah var så snäll och körde lite grejjer till återvinningen åt mig i morse när hon åkte till jobbet, så jag fick DET bortstökat. TACK Hannah!!   Jag var ute med hundarna en timme på morgonen, hade först bara tänkt ta en lite kort runda för att sen gå hem och koka kaffe, men det gick inte låta bli att gå lite längre :)  Det är så skönt när det är så milt ute, är det månne växthuseffekten som äntligen börjar visa sig?  Nä... man ska inte skämta om sånt kanske, men när det varit så kallt såpass länge som det har, så undrar jag var den där effekten finns.

Jag har tvättat lite hundkläder och plädar idag, tränat med hundarna, klickat in Ziggy ordentligt till exempel :)
Mitt på dagen gick vi ut på promenad en timme till, sen har åtminstone Ziggy tagit det rätt piano . Gud va han dreglar när han tuggar ben förresten. Trodde att Molly pinkat i sängen, men insåg att det var Ziggy som dreglat.. lille gubben. Och vet ni, han har inte skitit inne idag :) :) :)  ... inte som jag hittat i alla fall... fniss...

Kvällens dubbla Zumbapass var precis lika kul och lika svettigt som vanligt. Fel, lika kul men svettigare än vanligt var det nog. Det var så varmt i lokalen till första passet... var svettig redan innan vi började....

Nu ska jag hoppa i duschen, sen gå ner i tvättstugan och hämta upp det sista. Sen blir det ut med hundarna en sista sväng för kvällen. HOppas ni haft en bra dag!

Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0