Måndag med lätta fjun

Nu snöar det sådär pyttesmå lätta snöflingor.... små fjun som knappt syns... men du kan ge dig fasen på att de gaddar ihop sig, jobbar tillsammans, sluter sig enade och bildar stora drivor tills i morrn :)

Nu håller måndagen på att vara slut. Idag jobbade jag med Annika Lundström. Det är alltid lika kul :) Efter jobbet bytte jag om och gick ut med hundarna på skoterspåret i 40 minuter. Sen har det blivit hemlagad pizza och halv 8 hos mig. Strax blir det att gråta till - spårlöst.

Dagens träningspass med Kelly:



Jag blir lika imponerad av dem varenda dag. Gud vilka härliga och duktiga hundar jag har. Man kan ju undra vad jag gjort för att förtjäna dem?  När jag dessutom har världens finaste barn, Pernilla och Hannah.... så måste man ju förstå att tydligen har jag gjort nåt vansinnigt bra :) :) :)

Nu blir det tv-soffan igen. Ha en bra kväll och en God natts sömn.

Gokväll
Paddy ville åxå prova:


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej! Vill bara säga att du är så fantastisk med dina hundar! Är så imponerad att, oj! Denna matte skulle behöva samma ork. Kramen på dig och fortsatt lycka till med träningen. Roligt att se är det i alla fall :))

2011-02-21 @ 23:10:04
Postat av: Maria

Tack !! :) Hoppas det kan inspirera :)

2011-02-22 @ 08:31:09
URL: http://bygdsiljumsmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0