Mera snö

Nu ikväll snöar det igen.... som om vi inte hade nog med snö sen förut. Samtidigt VET man att det kommer att snöa mer... det snöar ALLTID ända till en bit in i april månad och kommer förmodligen göra så även detta år. Idag har det däremot varit alldeles förträffligt vackert med endast 5 minusgrader, sol och blå himmel. Morgonpromenaden tyckte däremot Ziggy att vi kunde korta av, så han la sig. Promenaden mitt på dagen gick däremot bra, då hade han shwung i steget och viftande svans. Det är nog en kombination av minusgrader och tidig morgon som gör honom lite besvärad :)

Idag har jag varit till veterinär Karin med Kelly för vaccination. Det gick superbra :)  Nästa tisdag ska jag dit med Ziggy för undersökning för att kunna försäkra honom fullt ut. Då ska vi se vad som kan göras åt tänderna åxå.

I övrigt idag har jag tagit det lugnt. Tränat lite med hundarna... promenerat.... varit och tränat core och styrka. I morrn är det jobb igen :)

Nu är det dags för sängen. Hundarna har varit ute på sista pinkrundan så nu är det bara att jag går och tvättar mig och borstar tänderna så kryper vi under täcket här.

Gonatt allihop, hoppas dagen varit bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0