Ny vecka!

Då börjar en ny vecka igen. Va tur man har egentligen som får uppleva det överhuvudtaget. Va tur man har att man har möjligheten att skapa och forma den veckan i den riktning man väljer.

Jag har tänkt dokumentera träningen av hundarna med videoklipp, åtminstone en gång i veckan. Ska då åxå tänka på att filma på dagtid, så det syns nåt... fniss.... 

Har varit ute en kort runda på morgonen, det är -21 så det blev ingen längre sväng. Strax ska jag träna dem lite var för sig innan det är dags att gå iväg på jobbet. Jag har ju nyss börjat använda mig av shaping, och det är helt faschinerande!!! Man blir så imponerad av hundens förmåga att lära sig när de får använda hjärnan. Trodde faktiskt INTE att det skulle fungera så bra som det gör.

Nu har jag druckit två koppar, ska hälla upp den tredje innan det är träningsdags. Hoppas ni får en bra dag!

Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0