Sanera Mera

Älskade skithundar.

Ziggy.... gubben....  älskade Ziggygubben..... skitgubbe!  Igår sket han på rumsbordet igen.... nu fick han upp hela bajskorven PÅ bordet.... där jag råkat lägga Pernilla och Nisses tackkort från studenten. Jag hade suttit och tittat på det, och inte lagt tillbaka det där det ska ligga. Jag brukar ALLTID lägga tillbaka saker där de ska ligga, men den här gången gjorde jag inte det. Tur att kortet låg uppvikt, och att det var på baksidan han sket, så jag klippte bort det men kunde behålla framsidan.

Idag när jag kom hem från jobbet kände jag att han varit igång igen.....  Den här gången var han lite lös i magen... och hade tryckt upp det MOT TAPETEN i rummet..... fniss..... hahahha..... ASGARV!!! ÄLSKADE SKITHUND!!!! Nu får du ge dig... hahahahahahahaha... var blir det härnäst? Göra en hopp-piruett och slänga upp den på hatthyllan eller vad??

Ok... han har aldrig varit inomhus på sina typ 6 levnadsår... han tycker det är för kallt att gå ut, men jag tänker att det kommer att ge sig och bli bättre när det blir varmare ute :)

Nu blir det middag och tv här... har varit ute med hundarna och nu ligger de och gnager på ben. Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0