skilda världar men lika vackert



-25 och sol. Så makalöst vackert idag. Blir inte så långa promenader, men man kan ju titta ut genom fönstret och känna sig glad :)  Så småningom kommer ju våren även hit, och sen smäller det bara till så är även våren över. Man ska verkligen passa på att njuta.....  jag har skrivit om det förut, men jag tror jag tar det en sväng till. Man kan behöva påminna sig om det: Många längtar så mycket framåt... mot våren, sommaren, semestern, helgen, och lägger så stora förväntningar på det att de glömmer att njuta av idag. Om våren blir kall, sommaren regnig, semestern tråkig.... ja... då har hela året gått och man hann aldrig njuta egentligen.... 

Såna här dagar lagras energi i kroppen. Man riktigt känner det. Nu gör man väl av med allting på söndag när det blir zumba... fniss....  

Nu har jag tränat med hundarna en stund. Ziggy fattar nog snart kommandot Sitt.  I övrigt går det jättebra med träningen av de andra och jag längtar till kursen i mars med Kelly.



Från balkongen på hotellet.... dagarna före julafton..... tänk... det är ju bara ett par månader sen :)  Snacka om skilda världar. Här var det PLUS 25  :)

Ha en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Sagolikt vackert (på båda bilderna) men nu är det i kallaste laget!! :-)

2011-02-10 @ 13:49:23
URL: http://fabulousforty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0