Torsdag



Nu har jag tränat med hundarna en vända. Alla fick en dos träning inomhus, sen var jag på ICA-parkeringen med Kelly och tränade i 20 minuter. Då var händerna lagom ihjälfrusna så då gick vi in :)

Resten av dagen ska jag ta det lugnt, städa lite, småpyssla, klä på hundarna och gå en lite längre sväng. Ikväll kommer Hannah och hon stannar tills på söndag. Hon jobbar i Burträsk då, så det blir mindre bilkörning om hon är hos mig :)

Idag kanske det kommer grejjer som jag beställt, sesamolja, tandkräm till Ziggy, lite annat smått och gott. Ska även ner och posta iväg den där overallen jag berättat om, den jag inte fick lämna tillbaka. Jag anmälde det till Allmänna reklamationsnämnden. Nu får jag lämna tillbaka den :) :) :)  Det lönar sig att gå vidare och inte ge sig bara för att man råkat ut för typer det inte går att prata med. :)

Nu blir det kaffepaus här. Ha en fortsatt bra torsdag allihop !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0