Trötta



Nu är vi uppe på övertid.... vi är trötta allihop, men tiden gick så fort ikväll så vi har inte hunnit isäng än. Eller... hundarna har hunnit isäng, men inte jag :)

I morrn är jag ledig. Det verkar ska bli svinkallt även då, men jag ska klä på Paddy och Kelly och ta en lite längre tur med dem. Molly och Ziggy ska jag klä på och ta en kort tur :)  Sen blir det träning inne för dem.

På eftermiddagen ska jag in till stan, till optikern. Hoppas det går styra till synen så man slipper ifrån som det är nu. Ser fram emot det!

Gud va trött jag är.... måste ut med jyckarna så vi får krypa isäng sen.

Gonatt






Kommentarer
Postat av: Åsa G

Hoppas det gick bra hos optikern.

2011-02-17 @ 22:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0