vuxna människor

Ibland kan man undra vad vuxna människor har för sig.... och framför allt varför. En vän har blivit väldigt illa behandlad, av enligt mig, otroligt omogna människor. Man måste rannsaka sig själv och se Varför och på vilka grunder man anklagar varandra. HUR kan det komma sig att NÅGON överhuvudtaget, kan sitta och leta fel hos någon annan, utan att ta reda på ifall man är sanningen på spåret eller inte? HUR kan man vara nedlåtande, elak och rent oförskämd mot andra, utan att veta att man pratar om rätt saker överhuvudtaget? ÄR det ofta så, att man attackerar, utan att ha grund för det..... Sabbar en annan människas självförtroende för att själv verka stor? Förjävligt kallar jag det. Jag blir så arg, upprörd, förbannad.... 

Jag tänker på dig och stöttar dig. Bara så att du vet!

Vilken underbar dag det varit (i övrigt) Såna här dagar skulle ALLA få vara lediga för att vara ute. Sol, lagom kallt, härliga vindar, till och med en och annan fågel som vågat kvittra :) SUPER!!!! På lunchen tuggade jag i mig snabbt, för att kunna vara ute och NJUTA med hundarna. Helt fantastiskt vad man laddar batterierna en sån halvtimme. Det kan behövas, för nog vet vi att det endera dagen snöar en halvmeter eller är -30 igen. MEN, då har man laddat sitt inre, så det gör inget :)

Kvällen går i lugnets tecken. Efter jobbet en promenad och lekstund med hundarna. Sen middag och tvsoffan... med hundarna givetvis :)  Strax en runda med .... HUNDARNA :) :) :) Sen sängen. I morgon är jag ledig, så det blir lång promenad (flera) samt träning med.... hundarna :) :) :)

Hoppas ni haft en bra dag. Tänk på vad ni säger, både till varandra och OM varandra.
Gokväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0